Așa cum scriam recent și noi, șase avioane de tip Boeing 737 MAX pe care Air Lease Corp. le-a închiriat companiei Blue Air vor fi preluate de LOT Polish Airlines – conform boardingpass.ro. Aceste avioane au fost alocate de Air Lease Corporation companiei Blue Air, însă doar cinci dintre ele au ajuns în România. Cele cinci MAX-uri au fost livrate treptat companiei Blue Air începând cu martie 2021, dar în septembrie 2022 au fost mutate pe aeroportul din Praga. Al șaselea avion a fost produs abia în august 2022. 

Aceste avioane ar fi putut ajunge, dacă ideea era pe bune, la fantomatica AirOradea, sau AirBolojan, oricum se va numi. Nu au ajuns!

Acum, aflăm tot de la boardingpass.ro, TAROM încearcă să vândă, din nou, șapte ATR-uri 42-500, la reducere! A fost aprobată „demararea procedurilor de valorificare prin vânzare a celor șapte aeronave de tip ATR 42-500, aflate în flota TAROM, în stare tehnică „as is/where is”, la valoarea cea mai mare dintre cea contabilă neamortizată și valoarea de piață stabilită prin raportul de evaluare, cu condiția ca valoarea de vânzare să nu fie mai mică decât cea contabilă neamortizată”, se arată în documentele oficiale.

Iată, așadar, o nouă ocazie pentru cei care cred în fantezia prezentată ca viitoarea companie aviatică a orașului/județului. O vom rata? Aproape sigur! De ce?

De când a preluat puterea la CJ Bihor, Ilie Bolojan găsește mereu scuze pentru că nu este în stare să aducă noi companii, noi zboruri și, mai ales pasageri pe aeroportul orădean. La început a dat vina pe pandemie, deși din alte orașe precum DebrecenClujTimișoara, sau chiar Satu Mare, se zbura într-o veselie. Acum dă vina pe război, deși aeroporturi MULT mai apropiate de conflict, precum Iași sau Suceava, nu mai contenesc să adauge destinații noi în portofoliu. Și să nu uităm de Târgu Mureș.

Este EVIDENT că nu pandemia era problema ci LIPSA DE PASAGERI, lipsa de bilete vândute și de putere de cumpărare în Oradea!

Acum, este la fel de evident că scuza războiului nu reprezintă decât o nouă MINCIUNĂ! O minciună menită să acopere una mult mai mare, mai monstruoasă și plătită cu bani grei. Banii orădenilor.

Minciuna este aceea că magnificul și vizionarul Bolojan ar fi dezvoltat cu adevărat orașul în cei 12 ani în care l-a condus direct și discreționar, sau în cei doi ani de când îl conduce prin interpus. Pur și simplu, toate șantierele și betoanele și stresul din trafic nu fac decât să bage bani (ai orădenilor) în buzunarele firmelor executante. Atât. În buzunarele orădenilor nu ajunge, de fapt, nimic!

Unde să zburăm? Orice aeroport apropiat și convenabil oferă destinații mai multe și mai bune.

Cu ce bani? Suntem mai săraci și mai prost plătiți decât iubiții noștri botoșăneni la care chiar nu știm de ce ne-am uita noi de sus!

De pe marele aeroport administrat de Ilie Bolojan să zburăm? Îl năpădesc buruienile iar curățenie se pare că se face doar când zboară marele bărbat de stat, cum îl numea un pupincurist.

Date fiind cele de mai sus, de ce să zburăm?

Articolul precedentAutoritatea Naţională de Reglementare în domeniul Energiei a finalizat platforma online de schimbare a furnizorului de energie electrică şi gaze la nivel naţional
Articolul următorVot covârșitor în Parlamentul European în favoarea aderării României la Schengen. Toți europarlamentarii din partidul premierului olandez Mark Rutte s-au abținut la vot