Șase avioane de tip Boeing 737 MAX pe care Air Lease Corp. le-a închiriat companiei Blue Air vor fi preluate de LOT Polish Airlines – scrie boardingpass.ro.

Aceste avioane au fost alocate de Air Lease Corporation companiei Blue Air, însă doar cinci dintre ele au ajuns în România. Cele cinci MAX-uri au fost livrate treptat companiei Blue Air începând cu martie 2021, dar în septembrie 2022 au fost mutate pe aeroportul din Praga. Al șaselea avion a fost produs abia în august 2022. Chiar dacă acesta a ieșit de pe linia finală de asamblare a uzinei Boeing cu însemnele Blue Air, avionul nu a mai fost livrat acesteia. Astfel, acest avion nu a mai fost vopsit în schema companiei Blue Air ci este acum complet alb. (sursa)

După cum vedem, toată lumea, și nu doar în Polonia ci și în România, se mișcă și se dezvoltă în ceea ce privește creșterea capacității de zbor. Toată lumea în afară de Oradea. Oare de ce nu au profitat conducătorii noștri atât de lăudați nici de această oportunitate? Oare nu pentru că, din alte părți, oamenii își permit să zboare? Oare nu pentru că acolo sunt plătiți mai bine? Oare nu pentru că sunt conduși cu fapte și nu cu propagandă?

Din păcate, pentru bihoreni, cel mai bun avion rămâne trenul spre Cluj! Sau Timișoara. Chiar și Satu Mare!

De când a preluat puterea la CJ Bihor, Ilie Bolojan găsește mereu scuze pentru că nu este în stare să aducă noi companii, noi zboruri și, mai ales pasageri pe aeroportul orădean. La început a dat vina pe pandemie, deși din alte orașe precum DebrecenClujTimișoara, sau chiar Satu Mare, se zbura într-o veselie. Acum dă vina pe război, deși aeroporturi MULT mai apropiate de conflict, precum Iași sau Suceava, nu mai contenesc să adauge destinații noi în portofoliu. Și să nu uităm de Târgu Mureș.

Este EVIDENT că nu pandemia era problema ci LIPSA DE PASAGERI, lipsa de bilete vândute și de putere de cumpărare în Oradea!

Acum, este la fel de evident că scuza războiului nu reprezintă decât o nouă MINCIUNĂ! O minciună menită să acopere una mult mai mare, mai monstruoasă și plătită cu bani grei. Banii orădenilor.

Minciuna este aceea că magnificul și vizionarul Bolojan ar fi dezvoltat cu adevărat orașul în cei 12 ani în care l-a condus direct și discreționar, sau în cei doi ani de când îl conduce prin interpus. Pur și simplu, toate șantierele și betoanele și stresul din trafic nu fac decât să bage bani (ai orădenilor) în buzunarele firmelor executante. Atât. În buzunarele orădenilor nu ajunge, de fapt, nimic!

Unde să zburăm? Orice aeroport apropiat și convenabil oferă destinații mai multe și mai bune.

Cu ce bani? Suntem mai săraci și mai prost plătiți decât iubiții noștri botoșăneni la care chiar nu știm de ce ne-am uita noi de sus!

De pe marele aeroport administrat de Ilie Bolojan să zburăm? Îl năpădesc buruienile iar curățenie se pare că se face doar când zboară marele bărbat de stat, cum îl numea un pupincurist.

Date fiind cele de mai sus, de ce să zburăm?

Articolul precedentIoan Mang: Susținem ideea de combatere a risipei de energie, însă decizia o ia fiecare gospodărie, nu impus de la București sau Bruxelles!
Articolul următorCare este meseria pe care dacă o ai în România nu ai cum să fii niciodată şomer pentru că foarte multe companii sunt disperate sa găsească angajaţi în acest domeniu