O cititoare BihorNews.ro ne semnala, acum câteva zile, faptul că din informațiile sale, lucrările de lărgire a Căii Aradului la patru benzi, ținute ascunse de Primărie până când nu s-a mai putut, ar fi realizate fără autorizație de construcție și fără proiect!

Ca să nu mai punem la socoteală, spunea orădeanca, faptul că se distrug și lucrări abia finalizate în zonă, precum locurile de parcare de lângă biserică.

Doamna spunea că s-a adresat și Inspectoratului de Stat în Construcții, dar fără răspuns și suspecta instituția de simpatii peneliste.

Dacă ar face un cetățean normal o lucrare fără autorizație, se întreba orădeanca, oare cum ar fi?


Acum, cititoarea noastră revine cu noi informații și spune că nici operațiunile de tăiere sau mutare a unor copaci nu ar fi fost legale, pentru că le lipsea autorizația de mediu!

Nu au avut, ne scrie doamna, autorizație nici pentru copaci și sigur nici pentru distrugerea spațiului verde din fața blocurior unde, recent, poliția locală era neobosită în a da amenzi riveranilor care parcau pe iarbă.

Când însă Primăria distruge spațiul verde, repet, fără autorizație de mediu, se pare că e okay pentru autorități

Așadar, spune aceasta, lucrarea de lărgire pe Calea Aradului se face FĂRĂ LICITAȚIE, prin încredințare directă, fără proiect, fără autorizație de construcție, fără autorizație de mediu, fără, fără, fără!…

Oare, totuși, când se vor sesiza Inspectoratul de stat în construcții, Garda de mediu și alte și alte autorități care ar trebuie, teoretic, să aplice legea în mod egal pentru toți?

Sau legea e doar pentru cei mici? – mai scrie femeia.

De altfel, și jurnalistul orădean Flavius Bunoiu a semnalat misterul și caracterul ad-hoc al șantierului respectiv, suspectând legături cu ridicarea unui nou bloc de locuințe pe amplasamentul fostei Imprimerii:

Mai mult de nevoie decat de voie, primaria ne-a anuntat ca va largi Calea Aradului de la 4 benzi…la 4 benzi. Ca sa para totusi ca are ceva treaba pe-acolo, va mai ingopa niste cabluri si va arunca seminte de iarba intre traversele de tramvai.

Din pur noroc, lucrarile se petrec taman in zona aia unde se face si un bloc de 11 etaje.

Zic “noroc” pentru ca altfel nu vad cum se rezolvau utilitati pentru 400 de apartamente intr-o zona unde erau inainte 3 toalete la 12 angajati, si alea nefunctionale. (sursa)

Articolul precedentAngajații Poștei Române amenință cu greva generală
Articolul următorȚările UE, inclusiv România, ar putea să renunțe la sobele pe lemne. Acestea vor fi înlocuite cu pompe de căldură