Suntem un oraș și un județ în care operarea zborurilor este la limita de rentabilitate. – I. Bolojan.

NU ESTE 1 APRILIE!

Astăzi, consilierii județeni de toate culorile au votat cu toate mâinile și picioarele pe care le aveau la dispoziție cea mai recentă și mai năstrușnică idee a marelui, imensului, unicului și, desigur, de neînlocuit, Ilie Bolojan: o companie aeriană a județului și a municipiului. Chiar dacă aceasta nu va fi rentabilă!! Că doar au bihorenii bani, nu?

Vestea nu prea are sens decât în contextul în care pleacă, iarăși, Ryanair din Oradea, probabil la finalul celor 800.000 de euro din banii orădenilor și, desigur, din lipsă de pasageri.

În treacăt, tot nu știm nici acum ce s-a întâmplat cu restul de 200.000 de euro!!

Obiectiv, vestea oricum nu are sens, dat fiind că dacă Ryanair, cea mai mare companie aeriană din Europa, la prețurile mici pe care le practică, nu poate face aeroportul din Oradea rentabil, Bolojan cu Birta sigur nu vor putea. Și atunci?

Va oferi noua companie prețuri mai mici? Cu subvenții din banii bihorenilor?

Va atrage călători mai mulți?

Va avea destinații mai interesante?

Va avea BUGET care să-i susțină pierderile permanente? DE UNDE??

Este, totuși, un moment de mare umor oferit azi de Bolojan și trebuie să-i mulțumim. La fel ca și consilierilor județeni care i-au votat, înmărmuriți de importanța momentului, ideea cea creață. Pentru că atât au votat azi aleșii bihorenilor. O idee, nici aceea finalizată.

Mai era cineva lângă Bolojan, dar nu l-am reținut pentru că pare că a luat lecții de dicție de la însuși Cîțu-speculantu’.

Dar să revenim la idee (sic!):

Nu se știe dacă e SRL sau SA.

Nu se știe cine și cum finanțează.

Nu se știe unde se zboară, de câte ori și la ce preț.

Nu se știe cu ce piloți.

Nu se știe cu ce carburanți.

Nu se știe decât că s-a anunțat că se va face. Și ne bucurăm. Și râdem…

Ah! Și că firmele din oraș, probabil pe model nord-coreean, vor sprijini demersul. Daca înțelegeți ce vreau să spun… Adică salariile vor rămâne mici pentru că banii se vor duce pe donații sau investiții către/în firma clocită de Bolojan! Și pe acoperirea PIERDERILOR deja prevăzute!

PS

Se știe oare de la cine se cumpără avioanele? Și dacă da, de ce? Pentru că NIMIC altceva nu se știe.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.