În ședința de astăzi, CJSU a actualizat prin Hotărârea nr. 26 lista localităților din Bihor în care se impun restricții în domeniile HoReCa, cultural și de divertisment, pentru a preveni răspândirea virusului SARS-CoV-2. La data de astăzi, 19 martie, la nivelul județului Bihor există 9 localități cu incidențe de peste 3 cazuri/1.000 locuitori, iar numărul localităților cu incidență între 1,5 – 3 cazuri/1.000 locuitori a crescut cu 7 localități, de la 17 localități în data de 15 martie, la 24 de localități la data de astăzi.

Hotărârea CJSU a fost adoptată în aplicarea H.G. nr. 293/2021 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 14 martie 2021, precum și stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de Covid-19. Măsurile adoptate în cadrul hotărârii se aplică începând cu data 20 martie, ora 00.00.

Cele mai importante măsuri de sănătate publică care se aplică în localitățile unde incidența este mai mare decât 3 cazuri/1.000 locuitori:

  • Este suspendată activitatea cu publicul a restaurantelor și cafenelelor în interior, dar este permisă funcționarea teraselor și livrarea la domiciliu;
  • Este suspendată activitatea cu publicul a operatorilor licențiați în domeniul jocurilor de noroc, cu excepția achiziției biletelor loto și a lozurilor;
  • Sunt suspendate activitățile cinematografelor, instituțiilor de spectacole și/sau concerte.

La această dată, conform analizei Direcției de Sănătate Publică Bihor incidența la nivelul județului Bihor este 2,23 de cazuri/1.000 locuitori. Lista localităților în care se impun măsuri de restricționare se actualizează săptămânal sau ori de câte ori este nevoie, în urma hotărârilor CJSU Bihor, în funcție de rata de incidență a cazurilor de infectare cu noul coronavirus la nivelul fiecărei localități. (sursa)

Articolul precedentA ieșit Iohannis și a început să arunce cu bani în telespectatori. Bani pe care nu-i are!
Articolul următorPNRR e un copy-paste al proiectelor deja existente în sertarele de la ministere