Ilie Bolojan, Mai 2019: “Dacă în 6 luni după ce preluăm Aeroportul nu vor fi două curse externe, eu voi demisiona.”
PNL Bihor, Septembrie 2019: “Având în vedere că Aeroportul din Oradea a rămas fără curse internaționale, având în vedere importanța conectării aeriene mai bune a orașului Oradea și, implicit, a celorlalte localități din Județul Bihor la sistemul global de transport, cu scopul dezvoltării locale și regionale, Biroul Politic Județean al Partidului Național Liberal din Bihor a mandatat grupul de consilieri județeni ai PNL să depună, pentru ședința ordinară a Consiliului Județean Bihor, un proiect de hotărâre privind revocarea Consiliului de Administrație al Aeroportului Oradea.”
Iată că, în August 2023, după ce Aeroportul din Oradea a fost preluat politic de către Ilie Bolojan de patru ani și administrativ de trei ani, de la Oradea mai zboară regulat doar venerabila TAROM, după ce ieri s-a aflat că și cursa spre Forli, Italia, a fost anulată!
Bilanțul, așadar?
Absolut fantastic, absolut unic în țară, absolut peste așteptări, absolut de ne-egalat!
Ryanair a plecat după ce nu a mai fost plătit, din banii orădenilor, ca să zboare de aici.
Air Connect a anulat zborurile spre Constanța.
Așa-zisa companie aeriană a lui Ilie Bolojan, anunțată și ea cu surle și trâmbițe, nu există, de fapt, dar ține blocate milioane de lei.
În același timp, de pe Aeroportul Brașov, abia construit, există DOUĂ zboruri spre Londra, pe lângă cele spre Roma, Stuttgart, Nurnberg, Madrid, Barcelona, Bruxelles și Valencia, pe lângă cele deja anunțate spre Paris, Oslo și Dubai!
În același timp, Aeroportul din Iași are atâția pasageri încât restricționează anumite zboruri!
În același timp, Aeroportul din Oradea, condus de Ilie Bolojan, este sub cele din București, Cluj, Iași, Timișoara, Suceava, Craiova, Sibiu, Tîrgu Mureș și Bacău…
Așadar, dată diind situația reală, dat fiind bilanțul devastator, în lipsa zborurilor, rămâne întrebarea: CINE ÎȘI VA DA DEMISIA?