Recent, jurnalistul Flavius Bunoiu dezvăluia cum, în timp ce se desfășura Festifall-ul, a fost agitație mare pe SEAP. APTOR a făcut mai multe achiziții directe pentru servicii si produse necesare evenimentului care tocmai avea loc! Doar niscaiva naivi, scria jusrnalistul, pot crede ca aceste servicii si produse au fost cumparate fara vreo intelegere, vineri dupa-amiaza, cand, in realitate, ele erau deja montate si folosite.
Iata insa cum se face, legal, achizitia pe SEAP:
APTOR publica un anunt cu “necesarul de achizitie”: 14.10.2022 14:11
In mai putin de 2 minute, ofertantul raspunde: 14.10.2022 14:13
Peste alte 4 minute, APTOR accepta oferta: 14.10.2022 14:17
Total: 6 minute.
Ca sa nu se mai chinuie, eu propun sa se mute toti in acelasi birou si sa posteze cererile si ofertele de pe acelasi calculator. Ca doar e criza, se impart cheltuielile pentru lumina si internet. Si nici nu mai polueaza ca sa plimbe aiurea contracte si stampile dintr-o parte in alta. (sursa)
Ei bine, se pare că propunere lui Bunoiu a fost auzită…, pentru că, iată, Primăria Oradea a publicat în primăvară pe SEAP un anunț prin care cumpăra servicii de execuție reparații curente și igienizări birouri conducere, cu suma modică (!) de 88.000 de euro.
În bunul stil descris mai sus, anunțul a fost postat în 03.03.2022 la ora 9.43, iar atribuirea contractului s-a efectuat a doua zi, dis de dimineață, la ora 9.13.
În mod interesant, o lucrare de numai 71 de euro a avut nevoie de PATRU ZILE pentru a fi atribuită. Ce înseamnă să fii bine pregătit pe lumea asta…