44% dintre români au observat schimbări în modul în care sărbătoresc Paștele în ultimii ani, cu o creștere semnificativă în cazul tinerilor cu vârste cuprinse între 18-34 de ani (58%) și o rată mai mică în rândul persoanelor mature peste 55 de ani (32%), arată un studio Reveal Marketing.

Principalele motivații ce stau la baza acestor schimbări sunt dorința de a sărbători Paștele în afara agitației comerciale (39%), adoptarea unor obiceiuri mai simplificate și eco-friendly în celebrarea Paștelui, pentru a evita consumul excesiv (30%), și tranziția de la o abordare tradițională la una mai modernă în celebrarea acestei sărbători (22%).

O altă tendință este creștere semnificativă în procentul celor care doresc să călătorească, în țară sau în străinătate, cu ocazia Sărbătorilor Pascale, de la 11% în 2023 la 16% 2024. Cei cu vârste cuprinse între 35-44 de ani sunt cei mai dornici să aleagă astfel de experiențe (21%).

De notat că în acest an Paștele orthodox pica la distanță de doar câteva zile de 1 Mai, sărbătoare legală, cee ace ar putea stimula apetitul pentru călătorii. (sursa)

Articolul precedentPatriarhul Daniel, în Pastorala de Sfintele Paşti: Vedem în jurul nostru multă suferinţă, multe boli sufleteşti şi trupeşti care au nevoie de alinare şi de vindecare. Să ne rugăm pentru pacea din întreaga lume
Articolul următorÎnainte de alegeri, UE renunță temporar la o parte din birocrația impusă companiilor. Obligațiile de raportare privind dezvoltarea durabilă au fost amânate doi ani