Presa locală anunță azi că imobilul în care funcționează magazinul Mega Image din Ioșia este scos la vânzare de către dezvoltatorul imobiliar care l-a construit. Unii dintre orădenii care i-au călcat pragul își amintesc și acum etichete de preț de genul 320 de lei pentru un kilogram de ciocolată. Nepoleită, însă, cu aur…

Cert este că strategia din România a lanțului belgian de supermarketuri, de a deschide mai multe magazine în plină pandemie, a fost una extrem de riscantă.

De asemenea, a alege o asemenea ofertă de prețuri la Oradea, bazat probabil pe articolele de propagandă care dau bine la București, s-ar putea să nu fi ajutat prea mult. Realitatea în orașul de pe Criș este, din păcate, alta.

Orădenii sunt plătiți prost și sunt săraci. Ei nu au vreme nici măcar să viseze la zboruri inexistente sau la produse de lux pe care nu și le vor putea niciodată permite.

Poate că de la București Oradea se vede altfel. Dar la Oradea se aude bine vântul care bate în prea multe portofele.

Articolul precedentCum ”reduce” Bolojan risipa, cheltuind de două ori! Afacerea Policlinicii mari din Oradea
Articolul următorÎn plină campanie împotriva bugetarilor, puterea deblochează angajările la stat! Pentru cine?