Românii au lăsat anul trecut 11,7 mld. lei (2,4 mld. euro) în ca­zinouri, în sălile de jocuri de noroc şi online – bani cheltu­iţi pe pariuri -, suma fiind una record, cu circa 15% mai mare decât în anul anterior.

Această industrie a crescut puternic în România în ultimii ani (până în 2019 inclusiv şi apoi, din nou, începând cu 2021) pe fondul dezvoltării accelerate în offline, dar şi în online a companiilor active în domeniu.

A contat şi apetitul tot mai mare al consumatorilor pentru astfel de ac­tivităţi care promit câştiguri mari rea­lizate în mod facil.

În realitate însă, lucrurile nu stau aşa.

Totuşi, mirajul unor bani câştigaţi facil au rotunjit veniturile operatorilor de profil cu 40% în cinci ani.

Mai mult, după 2009, piaţa s-a mai mult decât dublat.

Ana­liza ia în calcul companiile care şi-au declarat CAEN-ul 9200 – Activităţi de jocuri de noroc şi pariuri şi care şi-au depus rezultatele financiare pe anii menţionaţi. În cazul anului 2022, e vorba de firme care şi-au depus bilanţul până la 1 iulie 2023. (sursa)

Articolul precedentDănuț Lupu, cel mai teribilist șofer din fotbalul românesc. Infracțiunile în serie care l-au condus spre închisoare
Articolul următorCum a ajuns România la un deficit comercial de 4,6 mld. euro pe alimente? Comerţul a primit investiţii străine de 19 mld. euro, pe când către industria alimentară au mers de cinci ori mai puţini bani