Companiile mari vând, în medie, produse mai puţin sănătoase în ţările cu venituri mai scăzute comparativ cu cele comercializate în statele cu venituri ridicate, arată a cincea ediţie a raportului Indicelui Global de Acces la Nutriţie, care evaluează 30 dintre cei mai mari producători de alimente şi băuturi din lume.

„Portofoliile cu produse mai sănătoase sunt mai scăzute în ţările cu venituri mici şi mijlocii, subliniind disparităţile în oferta de produse pe pieţele diferite.

În general, nivelul produselor alimentare în ţările cu venituri mici şi mijlocii obţine un scor mult mai mic din perspectiva produselor sănă­toase (1,8) comparativ cu ţările cu venituri mari (2,3).

La nivel agregat, ponderea produselor «mai puţin sănătoase» comercializate de industria alimentară şi a băuturilor este mai mare în ţările cu venituri mici şi mijlocii, decât în ţările cu venituri mari“, se arată în raport. (ZF.ro)

Articolul precedentEurostat: Regiunile din România în care bărbații și femeile trăiesc mai mult. Femeile, chiar și cu 9 ani în plus (GRAFIC)
Articolul următorViziunea PSD: investiții, locuri de muncă mai bine plătite și bunăstare pentru salariați