Aproape 430 de mii de oameni – români și strâini – au asistat la cele patru zile de festival. Organizatorii estimează ca aceștia au cheltuit peste 70 de milioane de euro, arată Stirile ProTv.
A noua ediție a festivalului UNTOLD a adus venituri importante pentru economia din Ardeal. Organizatorii estimează că spectatorii au cheltuit peste 70 de milioane de euro pe cazare, mâncare, distracție și transport.
„Cifrele rulate în acest an sunt mai mari decât anul trecut. O medie probabil ar fi între 400 și 800 de euro. Depinde de bugetul fiecăruia, pe care l-a avut alocat. Pe patru zile. În general, cei care vin din străinătate vin la Cluj și România ca într-o vacanță, sunt mai dispuși să cheltuie mai mult.”, spune Edy Chereji, cofondator UNTOLD.
George Apostol, director de dezvoltare lanț de cafenele: „Am avut o creștere aproximativă de 26 la sută ca și produse vândute. Un plus foarte mare a fost la locația unde avem și brunch, iar creșterea pe produse, implicit brunch, a fost de 36 la sută versus o zi normală. Produsul cel mai vândut a fost cappuccino.”
Și companiile de transport alternativ din Cluj-Napoca au avut încasări semnificative în aceste zile. Cererea a fost cu 50 la sută mai mare ca în restul anului. (sursa)