Cei mai apreciați influenceri din România au înregistrat un succes răsunător în 2023.

Laura Giurcanu a avut o cifră de afaceri netă de peste 2 milioane de lei, de peste trei ori mai mare decât cea din anul 2021. Societatea deținută de Laura Giurcanu a făcut astfel un profit net de peste 1.950.000 de milioane de lei, arată Antena 3

Ea este urmărită de peste 800.000 de oameni pe Instagram, de peste 200.000 de oameni pe Facebook și pe Tiktok și are peste 380.000 de abonați pe canalul ei de Youtube.

Firma Adelinei Pestrițu a avut o cifră de afaceri netă de 1,9 milioane de lei în 2022, de peste patru ori mai mare decât cea din anul 2021.

Space Media Production, care are și doi angajați, a avut un profit net de 1,18 milioane lei, ceea ce înseamnă o profitabilitate de peste 60%.

Emiliana Lăcrămioara Burghelea, cunoscută publicului sub numele de Emily Burghelea, are aproximativ 75.000 de abonați pe Youtube, e urmărită de peste 410.000 de oameni pe Instagram și de circa 58.000 de oameni pe Facebook.

Firma ei a avut o cifră de afaceri netă de 992.000 lei, de peste patru ori mai mare decât în 2021, și o marjă de profit net de peste 76%.

Ioana Grama, unul dintre cei mai urmăriți creatori de conținut digital din România, are două firme care au realizat afaceri nete de 2,73 de milioane de lei în 2022. Profitul net cumulat a fost de 1,18 milioane de lei, în scădere cu 12% față de anul precedent.

Ștefan Sprianu, cunoscut sub numele de scenă Speak, este asociat la trei firme care au avut o cifră de afaceri netă cumulată de 3,45 de milioane de lei. Profitul total, chiar dacă a fost mai mic cu 23 de procente față de anul trecut, a ajuns la 1,59 de milioane. (profit.ro)

Articolul precedentSalariile primarilor și președinților de consilii județene cresc cu 5% de la 1 ianuarie
Articolul următorMeteorologii au emis cod galben și portocaliu în Bihor!