Ministrul Energiei, Sebastian Burduja, a explicat la Digi24 de ce mai mulți clienți au primit în ultimele luni facturi de electricitate cu minus. „E o chestiune tehnică și românii nu trebuie să-și facă griji,” a precizat ministrul.

Întrebat de ce un furnizor de electricitate a trimis clienților, în ultimele luni, facturi cu minus, Sebastian Burduja a precizat că „s-a făcut o regularizare.”

„E o chestiune tehnică și românii nu trebuie să-și facă griji. Deci România are o schemă de contracte pentru diferență care susține investiții în parcuri solare, parcuri eoliene. Noi am obținut 3 miliarde de euro din fondul pentru modernizare, bani care vor finanța integral această schemă, cu o mică excepție pe costurile de administrare ale OPCOM. Pentru acele costuri, pe factura fiecăruia dintre noi, dar după ce proiectele efectiv intră în pâine, se va regăsi o linie, contribuție CFR, care va însemna câțiva bani pentru fiecare dintre noi acasă. Deci este un impact minim și acum practic s-a făcut o regularizare,” a explicat ministrul. (sursa)

Articolul precedentPrimul permis de conducere suspendat în urma folosirii sistemului e-SIGUR. Ce amendă a venit „la pachet”
Articolul următorKelemen Hunor: Reducerea de personal trebuie făcută după o analiză, discutând cu oamenii, pe nişte criterii / Nu poți să faci din pix