La fel ca în America, prin alegerea lui Trump, în România, televiziunile, presa mainstream și casele de sondaje au fost oarbe!
Canalul principal de transmitere a mesajelor politice, a unora dintre ele – e clar, s-a mutat în online.
Problema nu e însă canalul, ci MESAJUL!
De ce? În online se transmit mesaje care nu se transmit în mainstream. Deci, în esență, repet, problema nu este canalul, ci mesajul!
De aceea, dacă un candidat vrea să aducă votanți noi în joc, indiferent dacă dă semnale cu fum, scrie pe coji de copac, sau comunică pe TikTok, are nevoie de un alt fel de mesaj.
Se pare că asta a făcut Georgescu.
De gândit…
PS – Și da, domnul Geoană (căruia noi nu i-am dat niciodată șanse reale!) avea dreptate: românii și-au dorit un candidat perceput ca fiind independent. Doar că pe altcineva. Pe cum vom afla mai multe despre viața și opera domnului Georgescu, vom vedea însă cât de independent e și domnia sa… Poate că e, poate că nu. Vom afla curând.