Blue Air lansează în total 37 de rute noi cu reducere de 35 % la bilete.

Compania romaneasca low-cost lanseaza 37 de rute noi din Romania, in cadrul orarului de vara 2021.
Blue Air lanseaza campania “Sa incercam ceva nou/ Let’s Fly Somewhere New”, oferind o reducere de 35% la toate zborurile, din noile destinatii incluse in programul de vara 2021 (28 martie – 30 octombrie 2021).

Oferta este valabila in perioada 12-14 martie 2021, pentru toate zborurile cu date de calatorie pana la 30 octombrie 2021.

Toate rezervarile includ optiunea de a schimba datele calatoriei o singura data, in mod gratuit, platind doar diferenta de tarif, daca este cazul.

Cu aceasta ocazie, Blue Air va introduce 20 de rute noi din Bucuresti, 15 rute noi din Cluj, 2 rute noi din Bacau si 3 rute noi de la baza sa din Torino, dupa cum urmeaza:

Din Bucuresti: Atena, Barcelona, Bari, Birmingham, Bologna, Catania, Frankfurt, Glasgow, Heraklion, Lisabona, Madrid, Munchen, Mykonos, Olbia, Praga, Rodos, Roma Fiumicino, Torino, Viena, Zakynthos

Din Cluj: Amsterdam Schiphol, Barcelona, Burgas, Bruxelles, Constanta, Dublin, Hamburg, Koln, Larnaca, Londra Heathrow, Madrid, Milano Linate, Paris Charles de Gaulle, Roma Fiumicino si Stuttgart.

Din Bacau: Atena, Larnaca.

În același timp, zborurile de la Oradea, CHIAR ȘI INTERNE, pentru că cele externe NU EXISTĂ, se anulează sau se reduc unul după altul. Bravo, Ilie Bolojan! Ești tare.

Încă o dată, să recapitulăm.

În primăvara lui 2019, președintele PNL Bihor, Ilie Bolojan cerea conducerii UDMR-PSD-ALDE a Consiliului Județean înlocuirea „politrucilor” din Consiliul de Administrație (CA) de la Aeroportul din Oradea cu specialiști. Argumentul său era că membrii CA încasează indemnizații grase, dar nu sunt în stare să aducă la Oradea curse externe.

Peste un an, ALDE își trăda aliații și bătea palma cu PNL, schimbând majoritatea din Consiliul Județean Bihor. Astfel, Bolojan și-a văzut îndeplinit visul: a preluat controlul total al Aeroportului și a reușit să-și impună „specialiștii” în CA.

În toamna lui 2020, Bolojan ajunge chiar președinte al Consiliului Județean. În ciuda înțelegerii (de 1 milion de euro) încheiate cu Ryanair, Oradea rămânea însă tot cu ZERO curse aeriene. Motivul: pandemia. Asta în ciuda faptului că alte orașe din zonă – Debrecen, Cluj-Napoca, Timișoara – nu au prea mari probleme în acest sens. Acolo, companiile aeriene anunță noi și noi destinații externe. De exemplu, de la Cluj doar în ultima lună s-au anunțat curse noi către Maroc, Irlanda, Portugalia, etc. Numai la Oradea e COVID-19, la Cluj nu?

În februarie 2021, președintele Bolojan renunță la indicatorii de performanță ai „specialiștilor” săi de la Aeroport (acuzând pandemia), dar continuă să le plătească indemnizațiile de ședință. În ciuda faptului că nici acum, de la Oradea, nu zboară decât berzele în curse externe. Și, în curând, va fi la fel și cu cele interne.

Ceea ce a fost o problemă în 2019 pentru liderul și vizionarul Opoziției locale devine acum o normalitate pentru președintele noilor politruci de la Aeroport.

Pentru că, ÎN REALITATE – și de ASTA nu se zboară, pasageri nu sunt, aeroportul orădean ar putea transporta animalele fermierilor. Ideea, prezentată recent de un agricultor bihorean, ar putea fi, dincolo de glumele iscate, salvatoare! Adevărul este că Oradea lui Bolojan e un oraș de oameni prost plătiți, obligați să se bucure că pot lua tramvaiul la 5 dimineața pentru salariul minim.

Așadar. Ipocrizie, dublu standard sau minciună. Numiți-o cum vreți. Sau puteți folosi chiar exprimarea lui Ilie Bolojan: o formă grețoasă de a face administrație.

UPDATE!
Wizz Air a anunțat astăzi trei noi rute din Cluj, desigur, și din Iași, către Grecia. (sursa)

Articolul precedentAre și România pe Meghan Markle a ei. Pe nume Vlad Voiculescu
Articolul următorCe să faci dacă te întâlnești cu ursul