O fostă casieră a unui supermarket din Germania a explicat cum pot clienții să fie păcăliți atunci când fac cumpărături, relatează HNA.
Ea a recomandat oamenilor să verifice bonul imediat după ce au ieșit de la supermarket, deoarece se pot strecura greșeli ”scumpe”, mai ales la începutul săptămânii.
Fosta casieră a explicat că se pot strecura erori mai ales atunci când oamenii cumpără produse care nu au un preț exact, cum sunt cele vrac. Din cauza aglomerației și a forfotei din magazin, când casiera trebuie să introducă manual codul de bare al produsului, se pot face greșeli: câteva mere se pot tranforma în cartofi, doar dacă ea tastează o cifră greșită.
Surpriza poate fi și mai mare în zilele de luni, atunci când supermarketurile intruduc noi oferte speciale, iar sistemele caselor de marcat pot să nu fie actualizate încă. Prin urmare, clienții ar trebui să fie deosebit de atenți atunci când citesc bonul, pentru că pot plăti mai mult decât ar trebui.
Sursa: HNA