Brandul de oraş al municipiului Buzău a câştigat competiţia cu cel al oraşului Paris şi a obţinut aurul pentru cel mai bun brand de oraş din Europa în finala Galei „Transform Awards” desfăşurată, miercuri seară, la Londra. Municipiul Buzău a fost înscris în competiţia europeană cu logo-ul “Buzău Oraş deschis”, realizat în anul 2018 de către Adrian Mironescu.

Acesta şi-a înscris creaţia în concursul european şi a câştigat aurul în faţa capitalei Franţei, Paris.

”Este un moment extraordinar care, iată, lansează Buzăul şi pe mapamond. Este cea mai importantă publicaţie din domeniu care ţine această competiţie peste tot in lume, la New York, Londra, Dubai şi Shanghai. Am început această poveste cu logo-ul în 2018 când a câştigat un tânăr de la Iasi, Adrian Mironescu care a lucrat cu noi pentru a defini un brand. Buzău oraş deschis viitorului, Buzău oraş deschis culturii, Buzău oraş deschis educaţiei, Buzău oraş deschis sportului, Buzău oraş deschis dezvoltării. Ne-am angajat pe un drum, să ducem Buzăul cât mai sus şi iată că sunt etape care se îndeplinesc, iar ceea ce s-a întâmplat în această seară este un moment extraordinar, care ne-a aşezat acolo undeva foarte sus şi lumea începe să ştie de noi atât din România cât şi din străinătate Vă mulţumesc pentru încredere! Un brand mare se face cu toţi buzoienii, chiar şi cei care m-au criticat. Este un rezultat extraordinar, sunt emoţionat, dar mă determină şi mai mult să merg pe acest drum”, a spus primarul Constantin Toma la finalul galei. (adevarul.ro)

Articolul precedentVestul României intră astăzi în cod roșu de caniculă. Sfaturi pentru a te proteja de temperaturile ridicate
Articolul următorUE ar putea ajunge să importe cereale din cauza agriculturii ecologice