Informații recente, ne scrie o cititoare, arată stadiul, sau halul, în care află Aeroportul din Oradea, după ani de zile de promisiuni și propagandă.


Conform economica.net, traficul de pasageri a crescut pe majoritatea aeroporturilor, mai puțin la Sibiu, Bacău și Oradea. La aeroportul din Oradea scăderea este de 27%.


Astfel, conform datelor publice, Aeroportul din Oradea a fost abia pe locul zece ca număr de pasageri în 2023, de cinci ori mai puțini decât la Suceava, aeroport aflat pe locul cinci. Înainte de Oradea se mai află, pe lângă tradiționalele București, Cluj, Iași și Timișoara, aeroporturile din Craiova, Sibiu,Târgu Mureș dar și Bacău, care în 2023 a avut cu peste 97.000 de pasageri mai multți decât aerogara orădeană.


citește și: CJ Bihor vrea să subvenționeze zboruri spre Varșovia, considerate de interes public, dar care, conform definiției UE, nu sunt viabile din punct de vedere comercial! Suma nu este cunoscută


E trista realitate după glorioasele mandate peneliste, mai scrie orădeanca.

Este clar, mai scrie doamna, că maximul la care putem spera sunt cursele spre București, charterele de vară și, desigur, zborurile plătite din buzunarul bihorenilor la Londra și Varșovia. Cât vor ține și ele, dacă vor fi și dat fiind că sunt, din start, clasificate de UE ca fiind neviabile din punct de vedere comerical!

Fără bani scoși din buzunarul bihorenilor, încheie orădeanca, cred că e clar că de la noi nu mai zboară nici musca.

Pe aeroportul din Otopeni s-au înregistrat anul trecut peste 14,69 milioane de pasageri

Conform acestui tabel, întocmit de economica.net, aerogara din Oradea a avut de cinci ori mai puțini pasageri decât aeroportul din Suceava și cu 328.000 mai puțini pasageri decât aeroportul din Bacău!

Articolul precedentStudiu european. Românii sunt printre cei mai mulțumiți de viața lor. „Nu mă plâng de nimic”
Articolul următorOrașul din România unde se va construi un spital de 3,3 miliarde de lei. Cum arată proiectul unității medicale