Revolut a confirmat că a fost victima unui atac cibernetic care a permis accesul unor hackeri la datele personale a peste 50.000 de clienți.
O terță parte neautorizată a obținut acces la datele personale a 0,16% din clienții companiei fintech pentru o scurtă perioadă de timp, a spus purtătorul de cuvânt al Revolut, Michael Bodansky, pentru TechCrunch.
Compania a descoperit atacul pe 10 septembrie și l-a izolat în dimineața următoare.
„Am identificat și izolat imediat atacul pentru a limita efectiv impactul său și am contactat clienții afectați”, a mai spus purtătorul de cuvânt pentru aceeași sursă, completând că acei clienți care nu au primit email-ul de la Revolut, nu au fost afectați de atac.
Revolut nu a specificat exact câți clienți au fost afectați și nici ce tipuri de date au fost accesate, dar a declarat că în incident nu au fost furate și fondurile utilizatorilor.
Compania a format și o echipă responsabilă cu monitorizarea conturilor clienților, pentru a se asigura că banii și datele acestora sunt în siguranță.
Amintim că aplicația financiară Revolut a fost victima unui atac cibernetic în urma căruia datele personale a peste 50.000 de utilizatori au fost compromise.
Scurgerea de date care a vizat aplicația Revolut ar fi avut loc pe 10 septembrie, după ce un angajat al companiei ar fi fost prins într-o înșelătorie de tip phishing.
Datele a 50.144 de utilizatori ai aplicației fintech, precum informațiile de contact și tranzacțiile efectuate, ar fi fost accesate prin intermediul unei terțe părți, mai notează sursa citată.
Hackerii nu au putut accesa și parolele, PIN-ul cardurilor sau alte detalii despre card.
Revolut, care activează și pe piața din România, a fost evaluat la 33 de miliarde de dolari, după ce a obținut o rundă de investiții de 800 de milioane de dolari, în iulie 2021.