Este vorba despre realizarea celor 39,7 km din Lotul 2 al Drumului Expres Arad – Oradea.
Ofertele au fost depuse de companii din România, Bulgaria, Ucraina și Turcia.
- Asocierea BOG’ART SRL (lider) – TRACE GROUP HOLD PLC – G.P. GROUP JSC (Romania – Bulgaria)
- Asocierea CONSTRUCTII ERBASU SA (lider) – CONCELEX SRL (Romania)
- Asocierea DRUM ASFALT SRL (lider) – AUTOMAGISTRAL PIVDEN SRL -– (Romania – Ucraina)
- Asocierea IC IÇTAŞ INŞAAT SANAYI VE TICARET A.Ş. – ROTARY CONSTRUCTUU MENTENANTA SA (Turcia – Romania)
- Asocierea MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S. (lider) – CENGIZ INSAAT SANAYI VE TICARET A.S. – (Turcia)
- NUROL INSAAT VE TICARET A.S. (Turcia)
- Asocierea ONUR TAAHHUT TASIMACILIK INSAAT TICARET VE SANAYI A.S (lider) – STRACO HOLDING S.R.L. (Turcia – Romania)
- Asocierea OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S. (lider) – INFRAVIS SRL (Turcia – Romania)”, a transmis Cristian Pistol.
Câștigătorul contractului, estimat la 3,41 miliarde de lei (fără TVA) și finanțat prin Programul Transport (PT), are la dispoziție 24 de luni pentru a finaliza construcția acestui lot.
Proiectul va avea un pod de o complexitate tehnică
Directorul CNAIR a detaliat că în cadrul contractului sunt incluse mai multe aspecte, printre care construcția unui pod tehnic complex, cu o lungime de 1.091 metri, realizarea unui drum de legătură de 10 kilometri către Ungaria și amenajarea unui punct de trecere a frontierei.
Drumul Expres Arad – Oradea se întinde pe o lungime totală de 120,47 km și este segmentat în trei loturi distincte.
Lotul 1, cu o lungime de 33,7 km, include și un drum de legătură de 5,3 km cu DN79 (Sălonta).
Lotul 2 acoperă 39,7 km și include un drum de zece km care se extinde până la granița cu Ungaria.
Lotul 3 are o lungime de 47,07 km și include un drum de 2,9 km care face legătura cu zona industrială AradVest. (evz.ro)