Prima galerie a tunelului forat de pe autostrada Sibiu – Pitești a fost străpunsă. Aceasta are peste 1,3 kilometri și face parte din secțiunea 4 Tigveni – Curtea de Argeș, unde stadiul fizic al lucrărilor a ajuns la aproape 64 %, potrivit șefului CNAIR, Cristian Pistol. 

Etapă foarte importantă pentru construcția autostrăzii Sibiu-Pitești! S-a realizat străpungerea primei galerii a tunelului Momaia (1,35 km). Pe cei 9,86 km ai șantierului secțiunii 4 (Tigveni – Curtea de Argeș), stadiul fizic al lucrărilor a ajuns la aproape 64%” anunță șeful CNAIR, Cristian Pistol, pe rețeaua socială Facebook. 

Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a postat, de asemenea, un mesaj pe Facebook în care susține că a fost realizată „o etapă importantă pentru construcția secțiunii 4 (Curtea de Argeș-Tigveni) a autostrăzii Sibiu -Pitești (A1)”. 

Urmează ca în aprilie să fie făcută străpungerea și cu cealaltă galerie. Ambele galerii au 1,3 kilometri fac și fac parte din secțiunea Curtea de Argeș – Tigveni, autostrada Sibiu – Pitești. Potrivit oficialilor de la drumuri, vor fi începute lucrări și la tunelul Poiana, care este cel mai lung de pe această autostradă. Este prima autostradă montană a României care va traversa Carpații și va face legătura Nădlac – Constanța doar pe autostradă.

„Etapă foarte importantă pentru construcția autostrăzii Sibiu-Pitești! S-a realizat străpungerea primei galerii a tunelului Momaia (1,35 km). Pe cei 9,86 km ai șantierului secțiunii 4 (Tigveni – Curtea de Argeș), stadiul fizic al lucrărilor a ajuns la aproape 64%” anunță șeful CNAIR, Cristian Pistol, pe rețeaua socială Facebook. 

Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a postat, de asemenea, un mesaj pe Facebook în care susține că a fost realizată „o etapă importantă pentru construcția secțiunii 4 (Curtea de Argeș-Tigveni) a autostrăzii Sibiu -Pitești (A1)”. 

Urmează ca în aprilie să fie făcută străpungerea și cu cealaltă galerie. Ambele galerii au 1,3 kilometri fac și fac parte din secțiunea Curtea de Argeș – Tigveni, autostrada Sibiu – Pitești. Potrivit oficialilor de la drumuri, vor fi începute lucrări și la tunelul Poiana, care este cel mai lung de pe această autostradă. Este prima autostradă montană a României care va traversa Carpații și va face legătura Nădlac – Constanța doar pe autostradă. (sursa)

Articolul precedentCât vor plăti filialele PNL pentru campania lui Crin Antonescu: suma totală e de circa 400.000 de euro, infim în comparație cu campania lui Nicolae Ciucă
Articolul următorO portocală mâncată zilnic reduce riscul de depresie – studiu Harvard