Foodpanda a trimis un mesaj către utilizatorii aplicației din România prin care îi anunță că serviciul devine indisponibil și sunt redirecționați în aplicația Glovo. Mesajul companiei vine după ce Glovo, unul dintre jucătorii care activează pe piața de livrare, a primit aprobare din partea Consiliului Concurenței pentru achiziționarea Foodpanda în România.
„Facem echipă cu aplicația care îți livrează orice. Foodpanda se va închide. Revenim curând cu mai multe informații (…) Facem echipă cu Glovo, aplicația care îți livrează orice. Comanzi din câteva click-uri, iar Glovo îți aduce rapid tot ce dorești. Aplicația foodpanda se va închide în curând. Tu poți comanda în continuare, la fel cum făceai pe foodpanda, dar cu un plus de beneficii pe Glovo”, este mesajul care apare afișat la intrarea în aplicația Foodpanda.
Consiliul Concurenței a autorizat achiziționarea Foodpanda de către Glovo, iar tranzacția a fost finalizată la data de 10 decembrie 2021, transmite Retail.ro.
8.000 de comercianți foloseau Foodpanda în România pentru servicii de livrare
În luna noiembrie, Consiliul Concurenței anunța că se teme de puterea prea mare pe care Glovo ar urma să o capete după preluarea Foodpanda pe piața din România și cerea platformei de mâncare să nu includă nicio obligație de exclusivitate în relația sa contractuală cu restaurantele.
Asta în contextul în care platforma Foodpanda colabora cu peste 8.000 de comercianți (restaurante și retaileri) din peste 40 de orașe.
În luna mai 2021, Glovo a anunțat achiziționarea Foodpanda în România și Bulgaria, Donesi în Serbia, Muntenegru, Bosnia și Herțegovina, și Pauza în Croația. Valoarea totală a tranzacțiilor s-a ridicat la 170 de milioane de euro. (ziare.com)