Ministrul Sănătății, Vlad Voiculescu, și-a prezentat realizările la finalul primelor trei luni petrecute la conducerea Ministerului Sănătății.

Printre altele, ministrul Sănătății a trecut la capitolul realizări testele, schimbarea modului de calcul a incidenței și campania de comunicare Om cu Om oprim pandemia, la care a raportat inclusiv numărul de comentarii și share-uri de pe Facebook, arată HotNews.ro.

Ministrul a raportat și share-urile din campania “Om cu om oprim pandemia”

Un capitol separat este dedicat campanie de informare. Vlad Voiculescu vorbeste despre continuarea campaniei “Om cu om oprim pandemia”, care pe lângă spoturi tv va avea o componentă în parteneriat cu Poșta Română care presupune plicuri imprimate cu titlul campaniei.

Voiculescu raportează și impactul în online al campaniei menționând că aceasta a ajuns la 12 milioane de persoane. De asemenea, el notează că au fost 196.808 de comentarii 109.450 de share-uri. (sursa)

Articolul precedentOare cine a mințit: prefectul Țiplea sau Arafat?
Articolul următorSe pregătește PNDL 3? Mai încolo…