Libertatea: Inspectoratul General pentru Situații de Urgență, aflat sub coordonarea lui Raed Arafat, a încheiat, la 25 noiembrie 2021, un contract pentru furnizarea de materiale publicitare în valoare de 606.443 de lei (peste 120.000 de euro) cu două firme.

Anunțul de atribuire a fost publicat în portalul de achiziții publice SICAP la data de 5 ianuarie. Conform descrierii, este un „contract de furnizare produse de informare și publicitate” și a fost încheiat în urma unei licitații deschise.

Achiziția este finanțată din fonduri ale Uniunii Europene, în cadrul programului Viziune 2020, se mai arată în anunțul pentru licitație.

Cadouri marca IGSU

IGSU a comandat următoarele produse:  588 de seturi stilouri personalizate; 588 de harduri externe personalizate; 588 de agende personalizate; 588 de umbrele personalizate; 588 de calendare personalizate; 588 de ceasuri de perete personalizate; 588 de baterii externe personalizate; 588 de cutii pentru post-it personalizate; 588 de termosuri personalizate; 588 de pungi cadou personalizate; 588 de boxe portabile personalizate; 588 de brelocuri; 588 de brățări funcții vitale personalizate; 47 de bucăți de bannere personalizate; 9.445 de pliante personalizate; o placă permanentă personalizată. 

Pentru atribuirea contractului, IGSU a organizat o licitație în urma căreia au fost declarate câștigătoare firmele Integral Top Solutions SRL și Master Print Super Offset SRL

Citeşte întreaga ştire: Inspectoratul coordonat de Arafat a dat 120.000 de euro pe cadouri și materiale publicitare – agende și ceasuri de perete personalizate pentru IGSU

Articolul precedentAu decis azi noapte! Francezii nevaccinați au noi restricții: nu mai au voie în restaurante, trenuri sau avioane, nici cu test negativ
Articolul următorLa fiecare 10 secunde, un român e victimă a violenței domestice / Cu legea în vigoare de aproape un an, Guvernul începe abia spre toamnă monitorizarea electronică a agresorilor și doar într-un proiect pilot