Achiziție-fulger la Ministerul Mediului condus de Costel Alexe. Pe 4 martie a fost lansat anunțul de cumpărare directă, pe 5 martie s-a finalizat procedura, iar pe 6 martie a avut loc evenimentul „O pădure cât o țară”, la care invitat special a fost președintele Klaus Iohannis, relatează publicația locală ReporterIS.ro într-o amplă anchetă disponibilă aici.

Pe 5 martie, o firmă a câştigat două contracte pe SICAP, totalizând 135.000 de lei, pentru mai multe bunuri şi servicii. Este vorba despre Future Innovation, despre care Reporter IS susţine că ar fi o firmă de casă a PNL. Şi care a realizat toate materialele în doar 24 de ore: strategie de comunicare, litere volumetrice, șepci, steaguri, montare scenă și boxe.

SRL-ul aparține Monicăi Neagoe, care ar fi asociată în altă firmă cu angajata Ministerului Mediului, Anamaria Florescu, susţine reporteris.ro. Anamaria Florescu este șefa de cabinet a unui secretar de stat din luna ianuarie, venită prin transfer chiar de la Future Innovation. „Ministrul mediului, Costel Alexe, a organizat evenimentul de împădurire din 6 martie căutând o firmă cu numai 24 de ore înainte. Future Innovation a fost implicată în campania PNL din 2019, iar Anamaria Florescu a lucrat pentru Klaus Iohannis în alegerile prezidențiale”, mai scrie sursa citată.

Suma de 135.000 de lei este cu doar 500 de lei mai mică decât plafonul până la care se pot face achiziții prin atribuire directă, scrie Libertatea.


Citeşte întreaga ştire: ”Reporter Iași”: Cazul Monica Ridzi se repetă la Ministerul Mediului. Campanie de 135.000 de lei câștigată de o firmă de casă a PNL

Articolul precedentProtejăm – TESTĂM – izolăm. Strategia națională de relaxare
Articolul următorReplica PSD după atacurile lui Klaus Iohannis